måndag 7 mars 2011

Min dag

Idag är det min dag, den har firats nu på eftermiddagen med fina familjen och vänner! Tusen tack till allihopa för alla fina saker jag fått :-) Detta år hade vi ju gott om plats till alla dessutom, mycket trevligt. Lite mat & tårta och dagen blev fulländad! Ett år äldre och klokare!?! Njaa..

Vill visa er några utav de fina sakerna jag fått. Har gått och suktat efter min dröm-lampa ett bra tag nu. Men idag blev den min!!








Nu ska jag pusta ut i soffan med min tårt-mage, kan även tilläggas att jag fick stavar i födelsedagspresent. Nu blir det till att komma iform! Inga ursäkter när man har spåret runt hörnet..

// Malin

2 kommentarer:

  1. Så fint ni har fått till det...och jag bara älskar lampan du fått! =)

    SvaraRadera
  2. Tack :) ja visst är den underbar, jag älskar den lika mycket som Jesper älskar sitt sonos system och inbyggda högtalare. Tur man gillar olika :)

    SvaraRadera