tisdag 21 december 2010

Norge-hälsningar

Hej på er!!

Jag sitter i ett kallt och vitt Oslo och surfar runt på andras husbloggar.. Jag vill också julpynta!! Nästa år ska jag gå in helhjärtat för det i vårt hus och ta igen allt jag INTE pyntat denna julen. Det är bara några dagar kvar innan jag kommer hem till Karlstad för att fira jul med min familj och Jesper, jag längtar massor!

Jesper sa några väl valda ord innan jag åkte, "köp inte för mycket krimskrams hem". (Han känner mig alldeles för väl) Otur för honom att Norge har världens bästa inredningsbutik att erbjuda, nämligen Kremmerhuset! Jag har besökt den butiken många gånger och 2 påsar har fått följa med mig därifrån.

http://www.kremmerhuset.no/

Jag är tillbaka i Karlstad 7 januari och då är det bannemej inte långt kvar tills vi flyttar in. Behöver jag säga att jag längtar? Har världens bästa sambo där hemma som håller ställningarna, idag fick jag sms om att han ska beställa badrumsinredningen. Härligt!! :)

Passar på att önska alla en god jul och ett gott nytt år också!! Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar